Grundoplysninger

Erik Bisgaard
email: ebi@blaerefriskole.dk

Formand for skolebestyrelsen: Per Sørensen

Klassetrin og spor på skolen

Blære Friskole har elever fordelt på 10 klassetrin (0. - 9.)

Der tilbydes folkeskolens afgangsprøve i 9. klasse.

Yderligere oplysninger om skolens klasser findes under klasser og klasselærere.

Typer af tilbud efter skoletid

Blære Friskole tilbyder SFO for elever i 0. til og med 3. klasse og SFO2/Juniorklub hver tirsdag og torsdag til alle elever fra 4. klasse og opefter

Efter skoletid har elever fra 0. til og med 3. klasse mulighed for at komme i SFO. SFO'en har til huse samme sted, som Børnehuset Boblen. SFO'en benytter sig af den omkringliggende skov, samt boldbanerne. Om vinteren foregår der aktiviteter i Blære Multicenter, som også ligger lige i nærheden.

Endvidere er der mulighed for at lave forskellige kreative ting, hvis man ønsker det

Virksomhedsplaner, årsberetninger, brugerundersøgelser mv.

På Blære Friskole er det til stadighed et mål at skabe en tryg ramme om børnenes skolegang. Skolen skal gerne være et sted, hvor forældrene trygt sender deres børn hen, og hvor både børn og lærere hver dag kommer med glæde. Hvis dette er tilfældet, er der de bedste chancer for, at skolegangen bliver god.

Vi vil gerne skabe en spændende og udviklingsorienteret skole, hvor der - foruden kundskaber - bydes på en række oplevelser.